En spännande dag.

+  

Godmorgon på er där ute!
Har lite sovmorgon, vilket innebär att jag får sova en halvtimme längre och att jag sitter vid datorn tills jag behöver gå. Vara lite långsammare på morgonen helt enkelt, men det går bra det med.

Idag är det en ganska spännande dag. Ska träffa M idag och hans ska få träffa mina föräldrar för första gången. Jag kan inte säga att jag är orolig men det är alltid lite pirrigt vad dom ska tycka om honom. Men med tanke på vad jag tycker om honom så lär inte det vara något problem ;) Vi träffades bara en kortis (runt 2 minuter) igår så det ska bli mysigt att ses längre idag :) Längtar<3

Får väl försöka få ett kort på honom så att ni får se hur han ser ut. Ni som läser i från skolan, han går bygg ;) hehe.

Hoppas att ni får en bra dag (:

KOMMENTARER

sanna
+  

Åh vad roligt (:

sanna
+  

svar: jamen tack haha ;P Jag blir skitirriterad att folk bah "man ska inte fira jul om man inte tror på gud" och snön har inget att göra med julen. Men välkommen till 2000-talet!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0