Får skylla på M♥

+  

Jag börjar bli riktigt dålig på det här, att sätta mig vid datorn och skriva några rader och lägga upp ett inlägg, sådär 4 gånger per dag. Det är ju inte så svårt! Men jag får skylla på M den här gången. Är man nykär så tar det upp ens tid. Men det är ju väldigt trevligt att vara nykär och andra sidan :)

Nu sitter jag och funderar lite på min egna design. Har gjort lite små förändringar som i slutänden kommer att bli en helt ny design. Men den kommer inte komma upp förens runt 7:e Januari, där omkring. Ska också göra lite andra layouter till folk ute i landet.

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0