GOD JUL

+  

Den där mysiga dagen på året är här. Den där dagen man sitter och äter huur länge som helst och sedan byter klappar som tar år och dar  att öppna, för vi öppnar dom i tur och ordning.

Saken är den att jag inte har så mycket till julkänsla alls. Ingen snö finns. Det är 6 grader ute. Det kunde lika väl varit en helt vanlig dag i början utav hösten. Förhoppningsvis kommer det lite julkänsla under dagen.
Dagen kommer att spenderas hos mormor. Vi kör varannat år hemma hos oss och varannat hemma hos dom.
Det kommer mycket folk i år, vilket ska bli extra kul!  Min moster från Stockholm kommer ner med sin familj :)

Det kommer att bli mycket foton idag så jag ska nog försöka få ta en dagens outfit då, så det kommer väl upp i kväll :)

Hoppas att ni kommer att få en toppen dag! :D
...och hoppas att ni har lite mer julkänsla än vad jag har!

KOMMENTARER

sanna
+  

Åh jag hoppas att man får se lite foton (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0