Ska man vara fin...

+  

Jag tror nog att dom flesta har varit med om att vilja ha skorna med lite för höga klackar och lagom tills man ska hem efter sina äventyr, så har man så ont i fötterna så att man inte vet vart man ska ta vägen?

Detta har skomärket "Redfoot" tagit fasta på och nu har dom kommit ut med en linje ballerinas, men det är inte vilka ballerinaskor som helst. Dom är ihopfällbara! Bra att ha med sig i handväskan. Hur bekväma dom är vet ja ju inte men det är helt klart en bra affärsidé, enligt mig!



Tycker dom faktiskt är ganska snygga, dom ser ju ut som vilka skor som helst. Man kanske skulle klicka hem ett par bara för att testa. Du hittar dom här.

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0