Vad hände igår?

+  

Blev ingen bloggning igår eftersom jag inte var hemma på hela dagen.
Igår var det lussande på skolan. Min kära vän Johan var med och sjöng och man blev allt lite stolt. Han är super duktig (det visste jag förstås redan innan)! :) Var faktiskt och kollade på lussetåget två gånger i brist på något att göra. Men det var mysigt. På eftermiddagen var det dags för simning... 
Efter det drog vi oss tillbaka till skolan där M väntade. Jag och han åkte hem till honom och kollade på lite film och åt godis och bara mös:) En hel go fredag med andra ord.

Idag ska jag plugga hela dagen och ikväll ska jag träffa M och en vän till honom. :) så det blir nog kul det med.

Ha en super bra Lucia!

KOMMENTARER

Linda
+  

Tack för erbjudandet, vill gärna ha lite hjälp :) Din och Sandras bloggar är grymt snygga, du är riktigt duktig på det :) Själv är jag heeelt lost när det gäller sådana saker, vet inte ens hur man svarar på en kommentar så jag svarar här istället ;) Ha det!

sanna
+  

Ha en bra Lucia du också (:

sanna
+  

Din blogg har fått en utmärkelse i min blogg (: kolla in det vettja!

Senada
+  

Ska du fixa min blogg eller inte?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0