En liten sammanfattning...

+  

...av min vecka kommer nu då. Egentligen har det inte hänt så mycket. Min mamma har fyllt år. Jag gillar verkligen att fira andras födelsedag, men min tycker jag egentligen inte är så viktigt. Man kan ta en fika med dom närmaste. Inga paket. Men när det gäller paketen så tenderar dom att droppa in iaf, även om man har sagt att man inte vill ha några! JaJa.

I söndags så var jag och några kompisar på bilmässa på Svenska mässan. Inte vad jag hade hoppats på, jag hade hoppats på fler utställare men jag har iaf hittat min drömbil. Det fanns ett mässpris (speciellt "lågt" erbjudande) på 982.000 kr. Som hittat, eller va tycks?

Bilder från i Söndags kommer att komma upp så fort jag har redigerat dom ;P

KOMMENTARER

louise
+  

men det bästa är ju att få presenter ! :)vf tykr inte du det ?

sanna
+  

När är det du fyller år? (:

och hur kan du INTE gilla presenter? Det är ju det bästa och roligaste ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0