Plugg hit och plugg dit

+  

Pluggar dygnet runt! Måste plugga upp 2 ämnen och det till i början av december.. Suck!
Jaja, igår var jag hos morfar hela dagen (han hjälpte mig med Fysiken) och sen bar det hemåt och på kvällen såg jag på Evan den allsmäktige:) Idag blir en dag med plugg igen. Familjen åker för att köpa födelsedags presenter till mig.

Några har undrat vad jag menade med att jag inte tycker att det är så viktigt med presenter. Jag känner såhär, ju äldre jag har blivit destu mindre viktigt är det att man ska få något. Jag önskar mig hällre än resa, resturang besök med familj och vänner...sånna saker. Något som man kan komma ihåg, men klart att det blir saker som man kan ta på med.. ;P

Nu blir det matte.. Gaaah jag har inget liv!

KOMMENTARER

sanna
+  

Ja, resor är aldrig fel ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0