Lördag

+  

Äntligen helg säger jag bara!

I morses var jag och mamma och hämtade mina kusiner på Landvetter. De ska vara här i några veckor. Får se exakt hur länge. Dom är 2,5 och 6 år. Eftersom de bor lite untanför Stockholm så träffas vi ju inte så ofta. Ska bli väldigt kul att ha dom här en längre tid :)

Vi har inga direkta planer över vad vi ska hitta på medan dom är här. Imorgon tror jag att mormor och morfar kommer hit och hälsar på och på kvällen kommer nog troligtvis Marcus också. Känns ganska skönt att inte riktigt veta utan bara ta dagen som den kommer.

Jag får se om jag får lov att lägga upp bilder på dom små busfröna.. hehe :)

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0