Skogsmulle...

+  

Hej nu är jag hemma igen efter en dag som har spenderats ute i skogen. Vi tog vårat pick och pack och drog ut och filmade alla skogsscener som ska vara med i vår film. Det finns ganska mycket kvar att filma, men det är ett steg på vägen. Vi har som sagt projektarbete de två första veckorna nu, och sen ska det vara klart. Film, musik...Allt...vi MÅSTE hinna! Ja, ja...det kommer säkert att lösa sig.

Imorgon är första skoldagen, eller dag och dag. Imorgon är uppropet helt enkelt. Dock ska nog jag och Christine sitta och jobba med filmen efteråt. Detta är vårat liv just nu!

KOMMENTARER

Sassa
+  

Gud, mitt hjärta hoppade över ett slag när jag läste "imorgon är det första skoldagen" :S Jag är nog lite nervis ändå.. Tänker inte så mkt på det, men när jag gör det så blir ja nervös x) men det ska nog gå bra iaf :) Hoppas tjejerna är trevliga!! panik om de inte är det..



Hur gick det på tävlingen förresten???! Vann ni serien?? :D

+  

förresten! har du också vart skogsmulle?? :P Var det aslänge när jag va liten plutt ^^ och ändå är jag livrädd för insekter. ja va inte de då, inte för fem öre, samlade gråsuggor o allt x) Va hände där lissom?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0