2009

+  


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, ganska mycket faktiskt.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag sätter aldrig upp nyårslöften just för att jag vet att jag inte kan hålla dom.
3. Blev någon/några av dina vänner/föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Ja
5. Vilka länder besökte du? Spanien och the land of Ullared ;)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Värme, sol och bad! Och studenten får jag ju inte glömma!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 12 juni och 12 december
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag verkligen har insett innebörden av "Aldrig mer". Jag har förstått vilka människor i mitt liv som verkligen betyder något och att jag inte ska lägga tid på personer som inte skulle lägga tid på mig.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte mer än vanligt.
11. Bästa köpet? Presenter till nära och kära
12. Vad spenderade du mest pengar på? Tråkigt att säga det men, mat.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När min pojkvän bjöd mig på en helg med honom i Varberg
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Nothing else matters
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag är som jag är, jag vet inte om jag har ändrats så mycket. I början av året svävade jag på små rosa moln av nyförälskelse.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Lärt mig att säga nej
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Surat för små saker
18. Hur tillbringar du julen? Med familj och vänner
19. Blev du kär i år? Ja, eller jag var kär när året började ♥
20. Favoritprogram på TV? Gossip Girl
21. Bästa boken du läste i år? Har inte läst så mycket.
22. Största musikaliska upptäckten? PASS
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja! Min älskade mobil
25. Något du önskade dig men inte fick? Ja
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag var hemma med familjen. Åt thai och bara mös
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om året hade hoppat över den 12 juni hade jag varit glad.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Svart as always
29. Vad fick dig att må bra? Blogga om saker som är svåra även om det kanske inte gynnar mig för läsarna sviker.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm..
31. Vem saknade du? Min moster
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla min pojkväns otroligt fina vänner

Snabba svar

Årets kändis: Anna Anka
Årets snackis på tv: Svenska hollywoodfruar och Ullared

Årets plagg:
Byxtights och den långa kavajen
Årets sko: 13cm med nitar
Årets accessoar: Armband i mängder

Årets blogg: Foki har kommit stort
Årets bloggsnackis: Wild flower by Kenza
Årets bloggaccessoar: Bebisen och handsmycket


KOMMENTARER

Mejjah(:
+  

Hejsan! Vad görs??^^<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0