Borta bra, men hemma bäst?

+  

Idag åkte min älskling till Östersund. Sov hos honom och var åkte med och lämnade honom på Nils Erikssons terminalen i morse. Det känns faktiskt lite konstigt att vara utan honom! Vi har praktiskt taget träffats varje dag i lite mer än två månader, och nu ska han vara borta i en vecka. Men, men. Det är bara att läsa sig. Det kommer att komma fler sådana resor. Jag ska bort i slutet av mars, och det är två veckor. Bara att leva med det helt enkelt.

Nu sitter jag och gör designer. Har några som ligger på hög kan man säga. Det segaste är bara att få godkännande från ägaren. Har märkt att folk är väldigt sega på att svara på mail. Kolla mailen oftare!!

Sitter också och gör ett litet eget projekt:)


Finaste:)

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0