Mätt och glad

+  

Nu är vi hemma igen. Mätt och glad är jag, som rubriken lyder. Chipsen blev köpta! Får man säga "Jippi" för det?
Jaja, hursom helst. Sitter och fixar lite med min nya layout som kommer ut så fort jag bara har tid att ta ett kort på mig själv (min vän Christine ska nog hjälpa mig att ta något bra) och jag är faktiskt ganska nöjd med den. Den bygger på den designen jag har nu men med andra färger och funktioner:) Hoppas att ni kommer att tycka om den med!

Jag kollade runt lite på bloggkoll (bloglovin) och hittade helt underbart roliga klipp på Paris Hilton som jag vill dela med mig av! Det är avsnitt från hennes program BFF. Här finns alla avsnitt! :)

KOMMENTARER

a l v v s . b l o g g . s e
+  

Hejsan!

Brukar du läsa min blogg eller har du lagt till mig på bloggkoll?

Om du gör det så hör av dej isåfall så lägger jag till dej också ( :

Har du haft en bra dag?

sanna ♥
+  

Älskar det, kollade på det när jag var i USA (:

Terese
+  

Hej, fin blogg du har.

En fråga bara e du bra på att förklara hur man gör men fin header?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0