Dagens köp...

+  



Min lilla byrå fick idag ge plats till denna lite större modell. Jag har länge behövt något större eftersom jag inte fått plats med alla mina tröjor och liknande, så nu står den där. Mycket stolt är jag! Hehe..

Just snackat med Sandra♥ och febern har precis gått över. Undrar när denna förkylning ska gå över. Saknar M sjukt mycket, vill träffa honom! Men jag vill ju inte smittas ännu mer än vad jag redan har gjort! Så hoppas att jag mår bättre snart. Det blir tidigt i säng idag! Måste bara göra lite designer.

Ha det fint :)

KOMMENTARER

sanna ♥
+  

Fint (:

jeanny
+  

fin blogg ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0