Hej från sjukstugan!

+  

En dag kvar till fredag, Tack!
Kan säga att det verkligen är sjukstuga här hemma. Min lilla syster har någon slags magsjuka. Hoppas verkligen inte att jag kommer att bli smittad. Kommer väl märka det i natt eller tidigt i morgon i sådana fall. Brukar ju komma ungefär en dag efter. Jag hoppas innerligt att jag inte får det! Har planer i morgon som jag verkligen ser fram emot! Dock kan jag ju inte göra mer än att vänta och se.

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Känns som det är Marcus som har skrivit mest här på den senaste tiden, men jag lovar att jag ska försöka skärpa mig, hur det nu ska gå. ;)


KOMMENTARER

Sara.Å
+  

Hellu!



Hör av dig när du vill börja designa bloggar igen! =)





Kram. Sara

johanna
+  

fin blogg :D

Du får jätte gärna lämna en kommentar om vad du tkr är roligast att göra på sin födelsedag :)

pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0