Sång

+  

Oh va glad jag är! För ett tag sedan så var jag med i en liten sånggrupp. Vi hade hälften kör och hälften sånglektioner. Jag slutade där eftersom jag inte tyckte det va roligt längre, det kom in många yngre i gruppen vilket gjorde att nivån skönk. Igår fick jag ett sms av min lärare att hon hade en plats för sånglektioner till mig, om jag ville ha den. Klart jag ville! Så klockan 17:25 idag startar det. Är lite nervös eftersom jag kommer att vara själv, men det kommer säkert att gå bra. Min lärare vet vad jag kan.

Önska mig lycka till ;)

KOMMENTARER

Sia
+  

Hej undrar om du kan designa min blogg?

Tack :)

Puss och kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0