The King of Pop

+  

Det är nu bekräftat, det alla har trott. Michael Jackson är död. Efter att ha drabbats av en hjärtinfarkt gick hans liv inte att rädda. Så nu som 50-åring lämnar han jorden. Han fick tre barn.

Jag har verkligen växt upp med denna man. Han har varit en verklig idol i hela min uppväxt. Känns lite konstigt att han inte lever längre. Vad man än tycker om det han har gjort, eller vad han inte har gjort, så är han en av vår tids största artister och han kommer fortfarande vara stor.


KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0