Torsdagar kommer före fredagar

+  



Godmorgon solstrålar!


Eller godmorgon och godmorgon, jag har varit uppe ett bra tag nu. Det är nämligen så att jag just har kommit hem. Jag och mamma har nämligen varit och repat med tjejen som ska kompa mig på min mosters bröllop. Det gick riktigt bra faktiskt. Hoppas att det kommer gå bra på själva bröllopet med. Börjar bli lite nervös.


Idag ska jag inte göra så mycket faktiskt. Ska väl sitta ute en hel del, men har också en del som ska göras vid datorn och man ser inte så mycket på skärmen om man sitter ute i solen, så ja. Vi får se vad som händer.


KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0