Godkväll i stugan

+  

Nu är jag nästan frisk några dagars förkylning och det är först nu jag egentligen har fått ett sånt där sug att börja skriva igen. Efter mängder av utlovade inlägg så har jag först nu lust att skriva dom.

Väldigt skönt är också att det imorgon är studiedag. Dagen ska fördrivas med min pojkvän i Borås för en shoppingtur och en lunch med pappa, som jobbar där. Vi ska passa på att äta på Eest. Väldigt god sushi en också väldigt god tai. Det är buffé vid lunch så då kan man ju testa allt :)

KOMMENTARER

jennie
+  

skönt att du börjar friskna till (:

hoppas du får en härlig dag imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0