Inte alls långt kvar nu!

+  

Bara några timmar kvar nu tills det bär av till varmare land. Mycket skönt att komma bort från allt och få lite sol. Bara vila upp sig, äta god mat och bada. Ta dagen som den kommer helt enkelt.
Lite tråkigt att lämna pojken hemma, men jag hoppas på att han och jag kommer att åka någonstans i sommar, hade varit kul!
Jag har umgåtts med honom hela helgen och han ska även sova över i natt för att sedan följa med till flygplatsen.

Jag ska försöka blogga så ofta jag bara kan. Det finns (förhoppningsvis) gratis trådlöst nätverk i receptionen och kanske t.o.m. på hotellrummen. Jag kan dock inte lova någon bra uppdatering...

Ha det bra!
PUSS


KOMMENTARER

sanna ♥
+  

Åh vad jag är avundsjuk!

Jättefin bild också!

Ha det nu superbra i det andra landet (vilket det nu är ^^)

Anonym
+  

hej! kan du förklara hur man gör sin egen design ,du ksn skriva det på min blogg<333





tacksam för svar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0