Eurovision hålls i Norge nästa år

+  



Så det blev alltså Norge som tog hem vinsten i Eurovision i år. Jag hade faktiskt inte väntat mig detta. Tyckte att Island var mycket bättre faktiskt, men de kom ju tvåa i alla fall.

Överlag känner jag att det har varit ett dåligt starfält. Ingen låt som man har känt sådär "- Wow, vilken bra låt!" utan lite medelmottiga allihop.


Gårdagen spenderades med pojkvännen. Vi har haft en väldigt mysig helg måste jag säga. Igår var vi först här hemma och åt middag med en av mina släktingar. Sedan hade vi tänkt ta en promenad hem till en av Marcus kompisar Jonas, men precis när vi gick utanför dörren så började det småregna. Inte så inbjudande att gå då kanske, så vi tog bilen istället. Jonas följde sedan med hem till Marcus och kollade på Robinson. Såklart kollade vi på Eurovision också, då bjöds det också på kebabtallrik. Fett och gott. :)




KOMMENTARER

sanna ♥
+  

Tyckte också att Island var bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0