Juanita eller Johanna...eller vad vi nu ska kalla henne...

+  



Nu har jag precis ändrat lite på den här tjejes bloggdesign. Detta gör jag endast när jag känner att jag hinner. Så det är ingen idé att fråga. Jag har gjort hennes design förut så det var bara lite som skulle fixas eftersom mitt koncept redan finns där. Väldig trevlig tjej som skriver om sitt liv i huvudstaden.

Just nu tänker hon sälja ett par riktigt snygga kilklackar från Hm. Check it out!

Säg vad ni tycker om hennes nya layout!

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0