Det här med vikt

+  

Jag kan verkligen bli så trött på att alla har en åsikt om vikt. Antingen tycker man att man inte ska banta eller så tycker man det, men det finns också dem som bara slänger ur sig åsikter. Det är dom jag har lessnat på. Jag har varit smal i hela mitt liv. Eftersom jag är väldigt kort och har höfter så tycker jag ändå att det funkar på mig. Dock strävar jag efter att gå upp nått kilo, detta brukar resultera i att jag går ner, 3-4.

Detta är verkligen ett problem för mig och jag får alltid kommentarerna: "Hur kan du vara så smal du som äter typ hela tiden?", "Du skulle behöva gå upp lite!". Svaren på dessa påståenden är: JAG VET! Jag vet att jag behöver gå upp lite för att må bra. Men det går inte!

Men så är det och jag ser ut såhär. Blir trött på att folk har så massa åsikter...

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0