En liten animation...

+  


KOMMENTARER

vesna.blogg.se
+  

nee ingen utmaning, vill ba veta hur folk följer sina favoriter :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN
+  

sv; Tack så mycket! :D

vesna.blogg.se
+  

härligt=)

vesna.blogg.se
+  

oh gullig du e :D

Karin
+  

sweet:)

Simone
+  

Vilken sööt animation :D

emina -konst & kreativitet-
+  

hur lägger man in animationer?:)



Kolla gärna in min teckningblogg, har frågestund nu ;)

j
+  

SV:Dsm

Simone
+  

sV: Varsigod ;)

Anonym
+  

riktigt nice blogg! kul att kika in här då och då=)

sandra
+  

gud så söt! och tell me about it! guuuuuuuud så man kan sakna någon. men nu är de snart två månader kvar! :D

ja kmr nog inte till skolan alls imon, känns meningslöst att gå dit ens en timme, om man ist kan sova två timmar extra ;) ska ju till tandl imon som sagt :) men ha de toppen sötnöt, o ha en fin helg, och fråga mkt på mässan! fråga alla, så lär man sig alltid nåt, eller blir inspirerad o så, samla inte bara massa kataloger, för lets face it, man läser de aldrig ändå :P bara lite tips :) o så gå till gävle-till höger vid polis-väggen, o tjöta o signa upp dig på att få nån katalog hemskickad på mailen, så får du en bra penna(me marker och bläck!! :O) o tablettask på köpet! ;)



Ha en prima helg gumman! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0