Ett försenat inlägg

+  

Ja, ja jag har väl inte varit bäst på att skriva, som jag lovade mig själv att jag egentligen skulle vara. Så kan det gå. Nu kommer i alla fall de inlägget som borde kommit i lördagskväll.

Vi hade det supertrevligt med släkt och vänner i lördags då jag firade min 18 års dag. Det blev mat, god tårta, tända ljus och mysigt sällskap.












Den här är bara en anledning till att jag har varit kass på att uppdatera här på bloggen. Får man en ny mobil som är som min så kommer man lätt in i det sk. Iphone-syndromet (mitt eget uttryck)...man gör inget annat än att sitta och klicka och kolla på alla applikationer man har på telefonen helt enkelt. Men visst är det kul?

Denna mobil fick jag av familjen + Marcus. Det är en Lg Km900 Arena



Av mormor, morfar och av mostrar med respektive så fick jag pengar som skulle gå till en klocka. Kan förstå varför. Klockor är ju en sån sak som är väldigt svårt att köpa till andra om man inte har så mycket koll just på vad personen vill ha. Igår åkte jag till ett köpcentrum och köpte denna fining från Seiko. Det var t.o.m. rea på den. Visst är det toppen!?




Denna gosiga tröja fick jag av Marcus familj. Har kollat på den flera gånger men inte vetat om jag ska köpa den, så nu fick jag den äntligen och den kommer att användas flitigt nu under de kalla månaderna. Helt underbart gosig! Kommer från Hm kanske jag borde säga. Tack så mycket<3

Jag fick också presentkort och så.

Sen har jag fått en sak som är helt ovärdelig, så som en upplevelse. Men den kommer jag inte skriva om riktigt än. Det får bli en liten överaskning ;)


KOMMENTARER

Mikaela Urbom
+  

Åh ja vill också ha en ny mobil :D

simone
+  

Jättesöt outfit du hade :D

vesna.blogg.se
+  

fina grejer=) de skulle nog ordnat sig.. en zorooo mask hahaha =)

vesna.blogg.se
+  

jaa sång kan man göra med=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0