God morgon!

+  

Varför ska det alltid vara så att när man har ledigt och man kan få sova hur länge som helst så vaknar man ändå tidigt? Det undrar jag. Idag vaknade jag halv 9. HALV 9!! Jaja, jag har i alla fall mycket att göra idag så då kanske jag får gjort det som jag ska.

Idag ska det pluggas. Har ganska mycket i skolan nu och snart kommer också slutprov i matte D som jag känner mig sjukt osäker på. Vi har inte de bästa förutsättningarna just nu och det resulterar i att man inte fattar någonting, man får alltså sitta hemma och lära sig helt enkelt. Hoppas på att det kommer gå bra!

Ha en bra måndag!


KOMMENTARER

Neha
+  

Ja det blir ofta så att man vaknar tidigare när man inte alls måste upp tidigt, irriterande


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0