Hejdå kära värld, nu ska jag få baconsprutan!

+  

Det är inte sant! Min mamma ringde för en stund sedan och sa att hon tyckte att jag skulle skita i att ta svininfluensa vaccinet i skolan utan istället gå ner till vårdcentralen, IDAG! Till saken hör att jag enormt spruträdd! Jag kan titta på dom, det har jag lärt mig eftersom min syster har diabetes men att få en spruta, ja...jag vet inte om jag klarar det här alltså. Jag har lite smått panik som ni kanske förstår.

J A G  V I L L  I N T E !


KOMMENTARER

Bella ♥
+  

Är oxå enormt spruträdd, men jag tog den förra fredagen. Jag var inte heller alls beredd på att ta den utan fick åka in 10 minuter efter jag fick veta. Men de var inge farligt alls tyckte då jag (:

Hehe men jag är under 12 (de var typ till 12) så jag måste ta en till ;//



SV: :D <3

Mejjah(:
+  

Hej!<3 Jag undrar en sak, vaför är man spruträdd??<3

Mejjah(:
+  

Tack för frågan :D <3

Jonte
+  

Hej! Jag fick tips från en tjej du hade gjort en design åt om att kontakta dig ang att jag letar efter någon som kan göra en design åt mig (mot betalning) är du intressrad? Du kan väl maila mig på

den mailen jag skrev?



simone
+  

SV: Jag uppfattade inget om mocka, så jag vet faktiskt inte :/ Men dom var snygga iallafall :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0