Kalas på G

+  

Imorgon ska vi fira min och min mammas födelsedag, vilket jag ser fram emot jätte mycket! Jag brukar inte tycka att det är så viktigt att fira min födelsedag med massa presenter, jag tycker mest att det är trevligt att ta hem massa folk och äta tillsammans, sen visst, det är ju roligt att få saker också.

Men alltså imorgon smäller det och då kommer den närmaste släkten och hela Marcus familj, så det ska bli riktigt kul. Har hört att det ska bli bra väder imorgon också så då kan jag äntligen njuta av lite sol. Jag hörde igår på nyheterna att vi (i Göteborg) har haft endast 3 timmar sol på 18 DAGAR! Förstå hur lite det är!! Inte undra på att man är trött och hängig när det är rena rama natten hela tiden. Nä, när kommer vårens ljus kan man ju fråga sig.
Kvällen ska jag ägna åt att ta en lång promenix med Marcus och sen städa lite och piffa tills imorgon.
Ni får ha en underbar fredagskväll!
K r a m !

KOMMENTARER

LINDAVIOLA!
+  

sv; Har inte jätte ont av de faktiskt. Brukar tänka för mig själv vad de värsta som kan hända är, och egentligen är det inget jätte farligt som kan ske =).

simone
+  

sv: Nej :/ Kommer inte vaccinera mig än..

Anonym
+  

tack

Felicia - livsstil & mode
+  

sv; Nja vet inte om man kan kalla det mer vinterdesign ^^

Biimbo
+  

sv: Ja fast det kanske är bra, vi svenskar är alltid så sent ute :p

Neha
+  

Fyller ni samma dag?

FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!
+  

sv; Tack så mycket! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0