COOL!

+  

Nya tekniken är verkligen här, i detta fallet är det ingen skröna. Nu har det kommit en helt otrolig dator. Plastic Logic Que var namnet och det är helt enkelt en läsare för e-böcker och är lite mindre än ett A4. Det som gör den speciell är att den inte är riktigt som en dator. Skärmen är annorlunda byggd. För den lyser inte, du vet som skärmen på din dator lyser. Det betyder att den mer liknar ett vanligt papper och den blir behagligare att sitta och läsa på.

plastic logic ebook from Gizmodo on Vimeo.


KOMMENTARER

Neha
+  

Vad coolt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0