Just nu...

+  

...sitter jag och saknar min älskling. Visst vi har setts i helgen, men helst skulle jag bara vilja träffa honom i alla fall någon gång om dagen, dock går det inte att ordna. Så för att försöka tänka på något annat håller jag nu på att försöka installera Flash. Jag har länge tänkt göra en design i flash hit till bloggen och så idag blev jag så sjukt inspererad av en tjej som har gjort just en design i flash. Hennes blogg hittar du här. Så nu är det bestämt. Flash blir det!

Vad gör ni just precis nu?

K R A M !

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0