Ny mobil? JA TACK!!

+  

Jag har i alla fall sen jag träffade Marcus velat ha en ny mobil och varför det? Jo, för att jag inte har motagning någonstans och jag vill gärna kunna smsa och hålla på. Min mobil är en Lg och den har jag haft i snart två år. Den har varit jätte bra men av någon anledning måste antennen blivit dålig på gamla dar'. Jag får helt enkelt köpa en, eller kanske önska mig i födelsedagspresent eller av tomten?

Jag har kollat ut en Eriksson Aino. Någon som vet om den är bra?



KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0