Videoblogg

+  


KOMMENTARER

Stina
+  

Åhh, en fyrklöver haha.

Jag har aldrig lyckats hitta en sån :)

Kramar

Anonym
+  

gryma för att var första gången !

Stina
+  

Sv: hahah, det hoppas jag med:)

Kramar

Haru lust att rösta på mig i veckans blogg ?

+  

Hon till höger känner jag igen tror jag :)<3

red Hot
+  

sikken nice feedback sötnosen! ;) Tycker vi gjorde ett otroligt mycket bättre jobb än fjortis-havet på youtube ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0