Godkväll i stugan!

+  

Har inte skrivit på hela dagen, vilket är ofattbart då jag har varit hemma hela dagen och försökt bli frisk. Måste bli frisk tills på lördag då jag ska skriva högskoleprovet. Kan inte sitta och huttra av feber då.

Jag har i dagarna förstått hur mycket starkare man blir av allt man får vara med om. Jag har blivit "wonder woman" mot vad jag var för ett år sen. Är väldigt stolt för alla de problem och svårigheter jag har stött på, för jag har blivit så mycket starkare av det! Jag är inte lika blåögd som förut och jag är mer tjockhudad nu. Allt dumt folk säger rinner av mig. Just nu är allt när det är som bäst!

KOMMENTARER

+  

Du är inte ensam om att vara sjuk gumman! Och hoppas på att snart kunna säga att du inte heller är ensam om att vara wonder woman ;)

Men störthärligt att du känner så! :D



Lycka till imorgon stumpan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0