Godmorgon!

+  

Godmorgon!

Det är äntligen vår, ÄNTLIGEN! Men ska man inte vara fylld av liv och vara kär och galen på våren? Hmm... kan man ju ta sig en funderare på. VÅR, man behöver inte längre använda dubbla leggings för att inte frysa ihjäl och solbrillorna används mer än någonsin. Vi går mot en glass-ätande årstid med mycket bad, sol, student och sommarlov.  

Men, idag är det baar torsdagen den 15 april, sista dagen för att söka till universitetet idag, om någon har missat de, och idag är allt kul. Jag vaknade upp pigg, konstigt nog efter 5 timmars sömn. Jag åt t.o.m. frukost idag, händer aldrig annars! Känner på mig att något bra kommer att hända idag och jag vet vad jag hoppas på!


KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0