Sen jag skrev sist...

+  

Godmorgon på er! Så, ja, jag har väl inte varit så pigg på att skriva helt enkelt. Jag har haft annat att tänka på, så som plugg. Sen har jag helt enkelt gjort andra saker. Så, så är det men den saken. Detta är lite av de jag har gjort sedan i torsdags:

Jag har hämtat min balklänning från skräddaren, så nu är jag färdig för att gå på balen den 18 maj!

Pluggat!

Jag + one gick på bio och såg "Kick ass", faktiskt väldigt rolig!

Pluggat ännu mer!

Övat inför kulturskolans 50års firande, konsert den 6 maj.

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0