Lunchtristess

+  

Vad har du för TV-kanaler?
De flesta

Har du åkt moped någon gång?
Jajamensan. Tar den fortfarande då och då...

Har du busringt någon gång?
Det har jag faktiskt aldrig gjort.

Har du fått felparkeringsböter?
Nope

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Aldrig i livet!!!

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Hmm, jag har semestrat på Kanarieöarna och på Sicilien. Kanarieöarna är väl längre bort va?

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Det var längesedan jag kollade på tecknat, men då tittade jag mycket på "Sailor moon" hehe

Kan du alla orden i nationalsången?
Ja, kan inte alla det?

Badkar eller duschkabin?
Dusch

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Hmm.. svårt att välja!

Chips eller popcorn?
Enkelt! Popcorn är ingen hitt enligt mig. Så helt klart chips!


Vilken färg på läppstift använder du?
Använder aldrig läppstift, men jag tycker att det är fint med neutrala läppstift som är i ljusrosa ton.


Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Som jag åt med vet jag inte. Jag och Christine fikade förrgår. Det blev chokladboll och kaffe.

Favoritchoklad?
Mjölkchoklad

När röstade du senast?
Jag ska rösta för första gången i höst

När åt du en hemodlad tomat sist?
De var längesedan!!

Klarar du att tanka själv?
Har inte tankat på mack någongång...

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Aldrig

Pepsi eller Coca Cola?
Cola

Vad var det senaste du handlade?
Skor och en väska, härromdagen. Bilder kommer upp senare!

Har du kräkts offentligt?
Nej

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Inte kärlek kanske, men förälskelse

Har du ringt något betalnummer?
Inte vad jag minns.

Kan man vara vän med sitt ex?
Ja, absolut!

När besökte du ett sjukhus senast?
Förra hösten

Hade du mycket hår som liten bebis?
Lagom? Haha

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Den där tråkiga orginal-svararen.

Vad har du i din väska?
Jag har alltid massa saker, därmed har jag en stor väska. Jag kan dock inte klara mig utan mobilen, plånboken och lypsyl.

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Ingen favoritsak kanske men jag är stolt över att jag blivit duktigare på att tvätta ansiktet riktigt ordentligt.

Vad är du tacksam för idag?
Jag har så fina vänner!


KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0