Höstfavoriter Del 1

+  

Hösten närmar sig ju (tyvärr enligt mig) med stormsteg och med det lite varmare mode. Tidningarna är nu fyllda med allt vi ska ha på sig i höst. Fårskinnsjackor, baby-doll kjolar och skräddade byxor, men vad finns det egentligen för godbitar bland alla trenderna. Jag tänkte köra en liten serie på mina favorittrendet i höst och startar med:

Fårskinnsjackan



Perfekt för vårt klimat. Jag har haft en skinnjacka i ett par år nu med fårskinnskrage, så den kommer såklart användas flitigt i år, nu när det är så hypat!
 


KOMMENTARER

Marie
+  

ellerhur. den måste köpas :D

Tove ♥
+  

sv - idag har jag varit med kompisar o så. haft en bra dag? :-)

´ sandrasvanström
+  

fin du är. :)

julia
+  

hej, allt bra ? :D

julia
+  

de är toppen :D

´ sandrasvanström
+  

svar hihi.

ja det är bara bra med mig, hur är det med dig?:)

Sandra
+  

Älskar de där jackorna :)

amanda
+  

blev lite sugen på den från monki nu..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0