Darin och Timoteij i globen!

+  


Nu är melodifestivalens deltävling i Göteborg avslutad. Att Darin skulle komma vidare direkt till globen var väl inte så svårt att lista ut med tanke på att hans största fans är tjejer 12 till 15 år och det är dom som ringer och röstar mest, men Timoteij!? En smärre skräll kanske? Jag fastnade inte för deras låt men jag tycker att framträdandet var helt okej.

Jag vill ge tummen upp för Crucified Barbara. Där har vi en låt som kommer sitta på mångas hjärnor!


KOMMENTARER

+  

(omogen):



hahaha darin ser skönt kinesig ut på bilden!! och jag måste säga att jag gillade timotej eller vad dom hette - låten satte sig på hjärnan och dom kände som någon typ kommersiell version av sarek :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0