God morgon!

+  

Jag är arg. Eller mer än arg faktiskt. Min buss skulle ha gått 11:22 och jag var där lite där tidigt så när klockan var halv hade jag stått där i tjugo minuter och ingen buss och inget lapp om att bussen skulle komma eller något. Några minuter över halv stannar en bil vid busshållplatsen och säger att bussarna inte går upp till berget som jag bor på. Kan dom inte informera om det då, från västtrafikssida? Stå ute och frysa för ingenting!

Jaha, då får jag vara hemma och plugga matte idag då. Men suck för västtrafik...

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0