Om att känna sig ensam

+  

Idag vaknade jag upp med världens härligaste kille vid min sida, men han behövde tyvärr gå ganska snart efter det och såklart var jag dum som inte följde med. Så hela dagen har gått åt till att plugga och att kommentera bloggar och till att känna mig allmänt ensam. Jag hör nog till en av dom få som inte ropar hurra när jag får vara ensam hemma en hel dag. Vissa tycker ju det är skönt, men jag känner mig bara ensam och jag tycker inte alls att det är kul.

Så vad ska man hitta på när man känner sig ensam? Skulle jag kunna få några tips. Jag sov faktiskt en stund mitt på dagen, inte bara för att jag var trött, utan också för att tiden skulle gå lite fortare. Förstår ni nu att jag aldrig skulle vilja bo själv? Så, ge mig gärna tips på vad man kan göra när man är själv!

KOMMENTARER

hanna
+  

jag hatar att vara ensam också!

Hanna
+  

sv. Ja! Hur länge har du och din kille tillsammans? :)

Hanna
+  

Sv. Ojoj, så länge! :D Jag och min kille har bara vart tsm i 11 månader! :)

Hanna
+  

Sv. Tacktack! grattis för er med! :D

förresten har du fin design! :)

Hanna
+  

Sv. Ja kanske, hur mycket kostar de? :)

Hanna
+  

Sv. Njae, vet inte! :) ska fundera påå det! :)

Sara
+  

Tråkigt, vad har du pluggat?

Kram

MyzaaN - Princess Pink
+  

Det var super kul :D verkligen ;)

Julia
+  

najs

moa
+  

Den roligaste kategorin är nog outfits, det är alltid kul och se hur folk klär sig, annars är det nog mode ;)

Allt bra med dig? ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0