Allt blir inte som man har tänkt sig

+  

Okej, så jag kanske inte ska plugga till hösten men jag tror att allt har sin tid och det kanske inte är meningen att jag ska plugga nu. Jag tvivlade hela våren på om jag skulle orka sätta mig i skolbänken igen direkt efter studenten och nu fick jag svaret. Visst, jag är ju reserv och allt kan hända men jag tror faktiskt inte på det.

Jag ser fram emot att få jobba lite. Att åka till jobbet, jobba och sen komma hem och faktiskt vara klar för dagen. Inga läxor som måste göras. Ja, så nästa steg är alltså att skaffa sig ett jobb. Hmm..Vi får se hur det går. Jag ska försöka åka runt och dela ut CV till lite olika ställen efter att alla har kommit tillbaka från semestern.

Jag vet att jag kommer göra det som kommer att vara bäst för mig. Nu blev det såhär, och jag tror att det var meningen.


KOMMENTARER

Bassy
+  

sv igen: Hehe.. självklart! :D

Du kan lägga till mig på msn om du vill prata om designen.. :)

Bassy
+  

sv om låten: Hemsk låt ;)

Bassy
+  

sv igen: Okej, har inte märkt något! :o Kan jag lägga till dig? ^^

hannah
+  

SV: Tack så mycket

amilia
+  

SV: med mig är det bra! hur är det själv?

Hanna
+  

Snygga blommor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0