I'm changing

+  


KOMMENTARER

nicole
+  

sv: samma här :)



vad har du för dig nu då?

/Shoppaholly

PHOTOGRAPHY
+  

Hur har du haft det idag?

Jag har haft det bra.

PHOTOGRAPHY
+  

varit på bio!

du?

Hanna
+  

sv: Det var sålite så! Jo det är mycket bra, och dig? (:

Hanna
+  

sv: Vad bra. Jo kusinerna har varit här och stannar nog en längre tid. Det ska bli kul att se dom igen.

Har det hänt något kul hos dig idag då? (:

Nicole
+  

sv: svarar kommentarer :)



vad hittar du på idag då?

/Shoppahollyn

myy - blogg med kvalité .
+  

vill du bli dagens blogg ?

du kommer bli länkad i 4 inlägg på bloggen.

gå gärna med.



http://myoliviaa.blogg.se/2010/july/dagens-blogg.html



pussen !

Linnea ♥
+  

Ur mysig låt ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0