Sommarsyndromet

+  

Det är otroligt hur seg man blir på sommaren, eller jag kanske inte ska säga man utan jag. Jag blir otroligt slö på sommaren. De senaste dagarna har vi legat ute vid havet och stekt oss bruna, eller egentligen röda...men bruna låter faktiskt bättre. Vi har kommit hem, ätit middag och efter det inte gjort så mycket, inget som skulle vara så intressant i alla fall så att man skulle vilja skriva det i en blogg som publiceras i de stora cyberspace, nej, det hade inte varit någon hitt.

Idag har jag inte heller några planer direkt, vi får se vad som händer helt enkelt. Om jag känner mig rätt kommer jag (efter detta inlägg) att dyka ner i "Elsas mode" igen. Jag kan verkligen inte lägga den boken ifrån mig. Jag kommer att näst intill streckläsa den. Tänkte göra en liten recension på den sen, dock har jag ju redan avslöjat vad jag tycker om den. Kika in i helgen så lovar jag att recensera den då!

Ha en bra torsdag mina vänner!

KOMMENTARER

Drawings
+  

SV: Vill också läsa den! Köper jämt Sofis mode, är den bra?



Jag sitter och ritar. :D

Balida
+  

sv: tack du :) Jadå allt är helt okej, själv då?

Drawings
+  

SV: Vad kul! Låter spännande, jag ska kika in lite då och då! :D

Balida
+  

sv; Skönt :D Imorgon ska jag till Bakken i Danmark, annars blir det att träffa killen :) själv?

Nicole
+  

sv: ja verkligen :D

men dom är ju så dyra!

skulle du lägga ner 799 + frakt på dom?



/Shoppaholly

DENISE
+  

vad händer hos dig idag?:) kram!

nicole
+  

sv: haha ja mitt konto skriker typ 3 kr just nu :P

så jag får vänta och se



haft en fin dag?

/Shoppaholly

angelica
+  

sv härligt att höra! :)

Balida
+  

sv: Mysigt :) Hoppas du får en fin kväll

E m e l i e | Mode och vardag
+  

sv: imorgon blir det kolmården och sen är det jobb som gäller lördag och söndag :) själv då?

E m e l i e | Mode och vardag
+  

sv: va roligt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0