22MARS

+  

Godmorgon!

Ännu en vecka och ännu en måndag! Ni kan inte förstå hur mycket jag ser fram emot denna veckan. Ska ha skitkul! Det har jag bestämt! Ska bli massa skoj denna veckan!

Vet ni vad jag har kommit på? Med hjälp av nattens dröm har jag förstått att jag verkligen inte är en singeltyp. Jag älskar att ha någon där och nu har jag förstått att jag ofta har dragits till samma typ av killar. Det funkar ett tag tills han tröttnar och går vidare till nästa, playertypen. Nu har jag bestämt att jag ska genomskåda detta och få det jag förtjänar! Jag förtjänar någon som kan göra allt för mig. En kille som kan se förbi all image i världen bara för att vara med mig. Det förtjänar jag faktiskt och jag ger mig inte förrän jag får det!

Så det är bara att öppna ögonen och leta!

KOMMENTARER

+  

Helt rätt gumman, du förtjänar att känna dig heeelt bombis på att han alltid kommer vara där för dig. ALLTID. När du än behöver honom.

Men jag har insett detsamma du har, de senaste dagarna. Jag är gjord för att vara med någon, mysa med, kyssa, ta hand om någon. ^^ Jag saknar sean så himla mycket. jag orkar inte med något just nu. blöö..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0