Go'morron folks!

+  

Torsdag och en dag kvar till helg! Ska bli sjukt gött!
Idag blir det nog lite mys med tjejerna och imon blir det nog bara med min vän Christine. Hoppas på kanske laga middag och sen film. Kommer bli tipptopp! Det var ganska längesen vi var allihopa! :(

Just nu sitter jag på lektionen och har allmänt tråkigt. Visst är det meningslöst att sitta på en lektion, där man sitter framför datorn och sen inte ha något att göra. Då hamnar man ju ändå på Fejjan! Tyvärr men det är sant. Inget bra arbete där kanske.

Jaja, detta var typ det tråkigast inlägget EVER, men det brukar bli så...
Ha en bra dag!

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0