I Borås

+  

Hejsan! Nu sitter jag på pappas jobb i Borås. Grymt mätt efter lunch på Jensen Böffhouse och jag har också varit ute lite på stan och hittat en festväska inför imorgon. Super! 100 kr från Hm. Kan man annat än att älska Hm?

Iallafall, här ska jag sitta tills klockan är fem och pappas möte är slut.

Jag måste säga att jag gillar Borås. Väldigt mysig stad som känns väldigt genuin och mysig. Små gator, kullersten och små butiker. Kanske skulle köra en Boråsguid ikväll. Vart du ska gå om du är i Borås? Eller vad tycks? Tips på restauranger m.m. Eller skulle det vara intressant? Let me know!

KOMMENTARER

S A N N A S . R U M
+  

Ja precis (:

Du kommer klara det, men jag förstår precis, just det där att inte veta exakt vad man ska göra en lördagkväll, eller vilken kväll som helst. Då fanns han alltid där...



Åh, idag är det mkt bättre, kommer antagligen till skolan imorgon i alla fall (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0