Om mig...

+  

Vad heter du: Linda

Hur bor du: Jag bor hemma hos mamma och pappa.

Brukar du komma i tid: Jag är ofta lite tidigt.

Hur lång är du: 161

Kan du laga mat: Ja, det kan jag om jag vill...

Vad jobbar du med/pluggar du: Jag pluggar Teknik med mediainrikting sista året på gymnasiet.

Vad har du på dig just nu: Jeans, skjorta och schal.

Har du någon fobi: Spindlar

Hade du en bra kväll igår: En jätte bra kväll!

Vilket är ditt senaste inköp:
Festväska

Din favoritdryck på morgonen
: Varm choklad eller kaffe

Var fick du dina senaste pengar ifrån:
Studiebidraget

Har du sovit i din egen säng inatt: Japp

Vad hade du sönder senast:
Minns inte

Vem snackade du med senast: Pappa

Varm favoritdricka: Kaffe

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten, helt klart

Alkoholhaltig favoritdricka: Cider

När gjorde du senast något riktigt dumt: Minns inte...

Saknar du någon just nu: Lite kanske

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Pass

Någon du stör dig på: Ingen nämnd

Intressen: Sjunga och blogga :)

Senaste person du kramade: Pappa

Senaste person som ringde dig: Mamma (?)

Vad drack du senast: Kaffe

Vill du ha barn: Någon gång

Längtar du till din nästa födelsedag: Jo, det gör jag väl.

Har du rakat dina ben någon gång: Jaoo

Är du sugen på något nu: Mer shopping!

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 1-2

Använder du hudkräm: Ja, efter duschen.

Attraheras du av män med skägg: Nje..

Micro-pop eller poppa själv:
Tycker popcorn är för torrt

Brukar du baka: nope

Röstade du i det senaste valet: nepp

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, det är toppen!

Vilken låt lyssnade du senast på: Warvick avenue - Duffy

Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej.

Vad tycker du är äckligt: Massa saker...

Har du pengar på mobilen: Alltid ;) Jag har abonnemang

Vilken svordom använder du mest: Kanske...Fan (?)

Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 06:30

Var köper du dina matvaror ifrån: Mamma handlar, men Ica blir det väl

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Båda...kanske inte samtidigt dock...

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa: En resa för mig och några kompisar...

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja.

När var senast någon stötte på dig: Hehe, idag.

Vad åt du till middag senast: Köttgryta

Kan du vissla: Jodå :)

Tittade du på tecknat när du var liten: Är jag fortfarande liten?? :P

Äger du några popband t-shirts:
Nope.. inte popband

När flög du senast: När vi skulle till Spanien

Pratar du några andra språk:
engelska, lite spanska

Har du gråtit offentligt: MHM

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar
: Jaoo, vill tatuera mig.

Vad har du med dig in på bion: sällskap, dricka och snacks :D

Vad har du för väder
: Inte värt att nämnas.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Vet inte just nu.

När sov du senast på golvet: ingen aning.

Vilken är din favorit drink: Cosmopolitan

Gillar du din boendesituation: kan inte klaga :)

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: kan sova i 12 timmar men är endå en zombie

Är dina dagar fullbokade och stressiga:
Mycket skola, och mycket plugg blir det.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna: Nope.

Hur gammal blir du nästa födelsedag: 19

Tror du på liv på andra planeter: tveksamt..

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt: "jag vill dö"

Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Aldrig!!

Tycker du om att krama folk: Såklart!

Äger du en digitalkamera: Ingen helt egen, nej.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med:
Ingen vad jag vet.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det: Nej.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött:
Aldrig hänt!

Är du mörkrädd: Nej

Tre saker du alltid har med dig: Mobilen, nycklarna och läppsyl. Kan inte vara utan det!


KOMMENTARER

simone
+  

hallå sötaste! Blivit lurad av någon idag? ;) Eller du kanske har planerat ett skämt för någon annan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0