OnsdagenDen31

+  

Godmorgon!

Nu är jag hemma efter världens längsta skoldag. Hehe ironi var det ja. Nu väntar jag på att min kära far ska pallra sig upp så att vi kan åka med riktning mot Borås. Där ska jag lämna in min klänning för att sy in och upp den. Vi ska också äta lunch tillsammans och sen kommer jag sitta och vänta på honom till klockan fem, då hans möte slutar. Så mycket blogg blir de nog idag och kanske lite shopping på stan. Får se.

Ja, det är iallafall dagens planer, nu vet ni. Ha en bra dag!

KOMMENTARER

S A N N A S . R U M
+  

Sv; jo jag har förstått det också. stackare. jag vet att det kanske låter svårt, men intala dig själv att det är han som förlorar åp det. vad jag har läst verkar han ha betett sig illa det senaste, så då ÄR det ju faktiskt han som förlorar dig och inte tvärtom. jätteklyschigt - men mister du en står det 1000 åter, och jag vet att det gör ont, men du kommer se tillbaka på det som en erfarenhet, och du kommer vara glad att du gick vidare från det, för du vet att i framtiden kommer du bli lycklig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0