Today is a good day

+  

Jag har kommit på mig själv att jag är bättre än det här. Jag har klarat sånt här förr så varför inte nu? Det klart att detta ska gå och jag har inte ens känslorna kvar. Om en person inte bryr sig om mig och tycker om mig för den jag är, ja, då kanske den personen inte är värd mig!

Jag har alltid dragits till fel killar. Killarna som är players. Killar som tycker att det är kul ett tag tills de tröttnar och sticker till nästa. Killar som ger upp och dessa killar är i mina ögon väldigt respektlösa. De är killar som kan göra slut på sms, ja, ni vet den typen.

Nu har jag bestämt att det får vara slut på ältande för min del. Jag är otroligt lycklig som det är just nu. Jag har världens bästa kompisar! Tack för att ni är så underbara! <3

Nu ser jag framåt mot en underbar vår och en ännu underbarare sommar!

KOMMENTARER

+  

OHJA Älskling min!!! En UNDERBAR SOMMAR KOMMER DET BLI INDEEEED! (Speciellt om gullet hänger med mig på festivalerna ;))

Vilket som så är det SINGEL-GUDOMLIGA-LIVET som bara väntar på att vi ska ta första smakbiten.. och sen sluka hela kakan! :P Nu jävlar får singlarna därute se upp! O dansgolven!! För de kommer ägas av de hetaste galsen in town! ;)



Älskar DIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0