Från bal till bondgård...

+  

Igår morse samlades alla tekniker på stationen för att åka på en liten resa med kursen: Teknik och företagande. Alla studiebesöken var runt omkring Varberg/Falkenberg, så det var inte så långt alltså. Första stoppet på resan var vid en bondgård. Hade man kunnat tagga saker annat än på facebook hade jag taggat orden: Bajs och söta kalvar till detta studiebesök. Nästa stopp var sågverket. Tror jag inte ska kommentera detta. Sista stoppet på resan var Ullared. Där fick vi fika (KAFFE!!) och fick lyssna lite på hur Ullared fungerar. Vi fick såklart en snabbvisit inne i varuhuset också. Där köptes finfint nagellack! Efter det var det dags att dra sig hemåt.

Efter att ha haft fint väder hela dagen kom man hem till regn och rusk, men glad. Dagen var otroligt rolig och nu tycker jag att det är synd att vi inte kan resa, hela klassen innan vi slutar.


Första gången Christine var på Ullared denna dag... hihi


KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0