19!

+  


KOMMENTARER

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
+  

Sv: Ja, det är bara bra med mig. :-)

natalie s.
+  

sv: japp :)

varför frågar din blogg efter lösenord btw?

elin
+  

okej vad kul :D

gör du idag då?

JESSICKA♥
+  

allt bra med er? :)

Viktoria♥
+  

tack så jätte mycket :) det är bara bra med mig, hur är det själv? :)

Viktoria♥
+  

jodå min dag har varit jätte bra idag :) vad hittar du på nu då?

Vannichis - Blogg om min vardag!
+  

SV; Svarar på kommentarer :-)

Viktoria♥
+  

ååh förlåt .. GRATTIS SÖTNOS! =)

jodå min dag har också varit jätte bra idag :) i helgen ska jag till stan med mamma och shoppa lite :) sedan ska jag bara ta det lugnt och så :) själv då?

Missdoll
+  

Härligt jo det är bra med mig med! :) vad gör du för något då? :)



Kram /Missdoll

sofia
+  

Grattis! :)



Sv: Tackar! :D

michelle
+  

fyller du år ? :D

michelle
+  

GRATTIS :D

tove♥
+  

Ja, okej. Som ett på morgonen kanske, ett på lunchen eller nån gång där och på kvällen?! :D

Dollys
+  

Jaha,grattis! :) Själv ska jag plugga och sen ska jag till en vän :) Hoppas att du har en härlig dag!



Lots of love/ www.dollys.se

brander
+  

sv; jaa dom är jättesöt :)

ja det är sådär med mej.. med dej då ;b ?

fyller du år :) ? GRATTIS isf ;) !!

hanna
+  

sv: ooja, askul vare!



säger som michelle , fyller du år? :D

Stina
+  

Hur är det ? ;)

Missdoll
+  

åh, vad kul! Grattis förresten! hihi :D

Jag håller på att beställa pizza från onlinepizza.se jag, :D



Kram! /Missdoll

brander
+  

sv; no problems hehe :) då är vi lika gammal nudå.. men jag blir 20 i januari haha ;b

hanna
+  

sv: ååh, grattis :D



har du fått något kul? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0